سؤالات متداول

- آیا برای خرید از کوبوک آنلاین، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. شما برای ثبت مشخصات و آدرس محل دریافت کالای خریداری شده، در سایت کوبوک آنلاین عضو می‌شوید. با عضویت در سایت علاوه بر اطلاع از جشنواره‌ها و تخفیف‌ها، می‌توانید از سایر مزایا و امتیازات این عضویت بهره‌مند شوید.

- چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام مطلع شوم؟

کوبوک آنلاین با ارسال ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
علاوه بر آن، می‏‌توانید در صفحه سفارش‌ها از بخش حساب کاربری، از وضعیت سفارش مطلع شوید.
همچنین می‌توانید با استفاده از کد رهگیری مرسولات پستی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، وضعیت بسته پستی خود را در سایت newtracking.post.ir مشاهده کنید.

- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر شود اما پرداخت اینترنتی شما تأیید نشده باشد. در این موارد معمولاً وجه بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می‌شود اما ممکن است این فرآیند بانکی حداکثر تا ۷۲ ساعت طول بکشد.
اگر پس از گذشت این زمان وجه کسر شده به حسابتان واریز نشد، مسأله را از بانک خودتان پیگیری کنید.

- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله، با کمال افتخار در فروشگاه کوبوک به آدرس خیابان شیخ بهایی، بالاتر از میدان شیخ بهایی، نبش اوستا، پذیرای حضور پر مهر شما هستیم. البته تنوع عناوین کتاب‌هایی که به‌صورت آنلاین قابل خریداری هستند بسیار بیشتر است.

- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کوبوک آنلاین امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت کوبوک آنلاین وارد درگاه پرداخت امن بانکی شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می‌کنید. با توجه به اینکه سایت کوبوک آنلاین و درگاه‌های بانکی از گواهی امن بین‌المللی https استفاده می‌کنند، می‌توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. در ضمن برای احتیاط بیشتر می‌توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.